Побутова техніка за низькими цінами - Positronic.com.ua
Сума
0 грн

Гарантія та повернення

Усі товари на нашому сайті є сертифікованими на території України та можуть обслуговуватися по гарантії виробника в авторизованих сервісних центрах. 

Для усунення несправності зверніться до уповноваженого виробником сервісного центру. Контакти сервісних центрів доступні на сайті виробника або в гарантійному талоні.

Умови гарантії 

Гарантійний термін на певний товар встановлюється фірмою-виробником.

Підставою для проведення ремонту на гарантійній основі є правильно заповнений, без виправлень, гарантійний талон виробника, а також документи, що підтверджують факт покупки.

Вимоги до заповнення гарантійного талону:

Гарантійний талон повинен містити термін гарантії і його необхідно зберігати до завершення терміну, зазначеного в талоні.

Відмова у гарантійному обслуговуванні 

Причини відмови у проведенні ремонту на гарантійній основі:

Гарантія не розповсюджується на витратні матеріали (компоненти, які потребують періодичної заміни під час експлуатації виробу). 

Перелік таких деталей та їх ресурс вказаний у посібнику користувача для кожної конкретної моделі. Також в інших випадках, передбачених законодавством України та/або гарантійним талоном на відповідний товар.

Споживач (фізична особа)

Повернення товару в термін 14 днів Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умов:

виріб не належить до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).

Повернення товару протягом встановленого строку гарантії

Повернення товару здійснюється згідно Закону України «Про захист прав споживачів». Повернути товар протягом гарантійного терміну можливо за таких умов: наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де вказано, що дефект є істотним (товар неналежної якості); збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату; цілісність комплекту не порушена.

Повернення в Центрі видачі замовлень

1. Необхідно надати - товар неналежної якості, документ неремонтопридатності від сервісного центру, гарантійний талон, оригінал касового чека, сліп-чек (при оплаті банківською платіжною карткою) або видаткову накладну, паспорт або інший документ, що засвідчує особу.

2. Заповніть Заяву на повернення - Вам необхідно заповнити Заяву на повернення, яку Вам надасть співробітник Центру видачі замовлень.

3. Чекайте повернення грошей. Рішення по документу неремонтопридатності приймається протягом3 днів, після чого:

Якщо повернення товару підтверджено:

Термін повернення грошей за товар, придбаний за межами торгового приміщення, може збільшитися, але не може перевищувати 30 днів із дня отримання товару і заяви на повернення.

Повернення через кур'єрську служби доставки

1. Погодьте повернення - Заповніть на сайті форму Залишити звернення в сервіс. Опишіть причину повернення товару. Дочекайтеся від сервіс-менеджера підтвердження відправки.

2. Надішліть нам товар - Підготуйте товар, документ сервісного центру, де вказано наявність істотного недоліку, гарантійний талон, копію чека або видаткової накладної, заповнену Заяву на повернення.

3. Повідомте нам, що Ви здійснили повернення – повідомте сервіс-менеджера, від якого була отримана інформація про повернення електронною поштою - надішліть фото експрес-накладної кур'єрської служби, в листі вкажіть свої дані, номер замовлення, номер експрес-накладної кур'єрської служби і причину повернення. Переміщення відправленої посилки Ви можете відстежувати на сайті перевізника.

4. Чекайте повернення грошей - співробітник Відділу «Сервіс» огляне товар і перевірить документи неремонтопридатності. Період часу необхідний для перевірки документів від 3 до 14 днів, після чого: • відшкодовуються гроші за товар – якщо наданий документ дає право на відшкодування коштів; • товар повертається – якщо наданий документ не дає права на повернення товару.

5. За умови оплати товару через кур'єрську службу (післяплата) – повернення грошей буде здійснено протягом 7 банківських днів через відділення «Укрпошти». Покупцеві прийде СМС на вказаний номер телефону з номером нарахування, за яким він зможе отримати гроші на «Укрпошті».

6. За умови оплати товару банківською платіжною картою на сайті – повернення грошей буде здійснено протягом 7 банківських днів на карту, з якої була проведена оплата.

Термін повернення грошей за товар, який було придбано поза Центром видачі замовлень, може збільшитися, але не має перевищувати 30 днів від дня отримання товару та заяви на повернення.

Повернення товару, який був оплачений у Центрі видачі замовлень через мобільний касовий апарат служби доставки, можливе лише у Центрі обслуговування покупців.

2021 © positronic.com.ua, всі права захищенні